V sklopu projekta smo v vseh državah partnericah izvedli sekundarno analizo potreb na področju prodaje v agroživilskem sektorju.  Vzporedno je bila izvedena terenska analiza z organizacijo serije fokusnih skupin s predstavniki MSP in študenti, da bi ugotovili potrebe po znanjih. Na spletnih straneh projekta sta objavleni obe poročili: https://smarteuproject.eu/.

Obe dejavnosti sta omogočili oris vsebine, strukture in modela novega kurikuluma, katerega cilj je mladim študentom zagotoviti integriran niz veščin ekonomskih, poslovnih in komercialnih, vodstvenih ter komunikacijskih.

Naslednji koraki:

1. S.M.a.R.T razvija 6 interaktivnih video usposabljan.

2. S.M.a.R.T bo uporabil gostujočega govorca kot učno dejavnost (priimer iz prakse).

3. S.M.a.R.T bo razvil 6 interaktivnih PlaS iger, po dve igri na modul kot evalvacijsko metodo programa.

About Aleš Dremel

Pregled zasebnosti

To spletno mesto uporablja piškotke, da vam lahko zagotovimo najboljšo možno uporabniško izkušnjo. Podatki o piškotkih so shranjeni v vašem brskalniku in opravljajo funkcije, kot je prepoznavanje, ko se vrnete na našo spletno stran, in pomagajo naši ekipi razumeti, kateri deli spletne strani se vam zdijo najbolj zanimivi in uporabni.