V sklopu projekta smo v vseh državah partnericah izvedli sekundarno analizo potreb na področju prodaje v agroživilskem sektorju. Vzporedno je bila izvedena terenska analiza z organizacijo serije fokusnih skupin s predstavniki MSP in študenti, da bi ugotovili potrebe po znanjih. Na spletnih straneh projekta sta objavleni obe poročili: https://smarteuproject.eu/.
Obe dejavnosti sta omogočili oris vsebine, strukture in modela novega kurikuluma, katerega cilj je mladim študentom zagotoviti integriran niz veščin ekonomskih, poslovnih in komercialnih, vodstvenih ter komunikacijskih.
Naslednji koraki:
1. S.M.a.R.T razvija 6 interaktivnih video usposabljan.
2. S.M.a.R.T bo uporabil gostujočega govorca kot učno dejavnost (priimer iz prakse).
3. S.M.a.R.T bo razvil 6 interaktivnih PlaS iger, po dve igri na modul kot evalvacijsko metodo programa.