ZTŠ MODUL 2
Kako se uspešno pripraviti na nastope na sejmih v tujini?
KDAJ SO SEJMI NUJNI IN KAKO SE USPEŠNO PRIPRAVITI NA NASTOPE NA SEJMIH V TUJINI?
Uporaba sejemskih nastopov je eno najpomembnejših orodij iskanja potencialnih naročnikov ter pozicioniranja na tujem trgu. Na seminarju vam bomo priedstavili konkretne primeri na nemškem trgu.
VSEBINA SEMINARJA
Ali veste, katere so najpogostejše napake, ki jih naredijo podjetja, ko se ali preden se odpravijo na sejem v tujino oz. na samem sejmu? Preberite jih in razmislite, ali kaj od naštetega naredite tudi sami.
- Podjetje ne naredi natančne strategije sejemskega nastopa.
- Člani ekipe pred/med/po sejmu so naključno izbrani, glede na trenutno razpoložljivost.
- Predstavniki podjetja na sejmu niso vešči (poslovnega, prodajnega) komuniciranja z obiskovalci in potencialnimi strankami.
- Neprimerni cilji nastopa (napačni KPI).
- Pomankljiva priprava (časovnica).
Da bi se izognili tem napakam in se naslednjil povsem suvereno, pravočasno in strokovno pripravili na udeležbo na sejmu v tujini, vas vabimo na strokovni seminar, na katerem vam bomo predstavili naslednje vsebine:
- Konkretni primeri uspešnih priprav ter aktualna priporočila za marketing in prodajo v okviru sejma.
- Aktualni trendi razvoja sejmov in sejemskih nastopov.
- Donosnost sejemskega nastopa (ROI).
- Ključni kazalnik uspešnosti (KPI).
- Kdaj je podjetje dovolj zrelo za sejemske nastope?
- Kako izbrati primeren sejem?
- Možnosti sofinanciranja in ostale podpore.
- Individualno svetovanje.
ZA KOGA?
Strokovni seminar priporočamo izvoznikom in potencialnim izvozniki na B2B področju.
Predavatelj
Strokovni seminar bo vodil mag. Danijel Gostenčnik, vodja predstavništva Deutsche Messe v Sloveniji. Ima več kot 10 let izkušenj na področju usposabljanja, svetovanja in pri podpori slovenskim podjetjem pri vstopu in poslovanju na tujih trgih, predvsem nemškem. Je izredno uspešen prodajni in marketinški strokovnjak. Znanstveni magister ekonomije ter inženir strojništva z visoko stopnjo praktičnega znanja na področju podjetništva, poslovnega upravljanja in vodenja proizvodnih sistemov.
Kotizacija in plačilo
Cena posameznega modula znaša 180,00 EUR + 22 % DDV (skupaj 219,60 EUR) in vključuje gradivo ter prigrizke in osvežilne napitke med odmorom. Udeležencem je na voljo tudi brezplačno parkirišče.
Kotizacijo je potrebno nakazati najkasneje 4 dni pred pričetkom na transakcijski račun NLB d.d., Ljubljana, SI56 0201-1001-4816-764, sklic: 4007-7301.
Po prijavi prejmete potrditveni mail s priloženim predračunom.
Račun boste prejeli po zaključku usposabljanja. Prosimo da ob prihodu na seminar predložite potrdilo o plačani kotizaciji.