
NOVO – LinkedIn v praksi
Ključ do večje prepoznavnosti in poslovnih priložnosti
Vse kar morate vedeti in vsa o(g)rodja, ki jih morate poznati, za večjo prepoznavnost in doseganje višjih prodajnih rezultatov na največjem poslovnem omrežju na svetu.
Kar 80 % B2B vseh prodajnih priložnosti na socialnih omrežjih izhaja prav iz LinkedIna, zato je prisotnost na tej platformi vedno bolj smiselna, že skoraj nujna. Objave z vizualno vsebino dosežejo tudi do 10-krat več interakcij, video vsebine pa so v velikem porastu. Prav tako profil s profesionalno fotografijo prejme 21-krat več ogledov in 36-krat več povabil k povezavi.
Če želite, da LinkedIn postane vaše močno orodje za povezovanje in rast, vas vabimo, da se nam pridružite na praktični delavnici, kjer boste spoznali, kako to orodje izkoristiti za ustvarjanje priložnosti, ki jih prej niste niti zaznali.
Trening bo potekal v dveh modulih. Kateri modul izberete, je odvisno od vaših želja in potreb.
V prvem delu bomo postavili trdne temelje za uspešno uporabo LinkedIna. Spoznali boste ključne strategije, ki vam bodo pomagale določiti svojo nišo, optimizirati profil, graditi mrežo in ustvarjati vsebino, ki pritegne prave ljudi.
Drugi del pa je namenjen tistim, ki želite biti na LinkedInu res aktivni in želite razumeti napredne strategije za ustvarjanje vpliva, pridobivanje poslovnih priložnosti, analitično optimizirati svoje vsebine, graditi dolgoročno kredibilnost, zaupanje in avtoriteto, ter se naučiti rasti in doseči večji uspeh na domačem in tujih trgih.
Kaj vas bomo naučili?
- Kako izboljšati prodajne rezultate preko uporabe LinkedIna
- Kako graditi močno mrežo stikov in kako se povezovati brez občutka vsiljevanja
- Kako doseči večjo prepoznavnost in vpliv podjetja
- Kako optimizirati LinkedIn v orodje za pridobivanje novih poslovnih priložnosti
- Kako meriti svoj napredek in prilagoditi strategijo za še boljše rezultate
- Kako vključiti zaposlene kot ambasadorje podjetja ali posamezne blagovne znamke
- Kako ustvariti prepoznaven osebni profil, ki privablja prave ljudi
Vsebina delavnic:
MODUL I.
6. 5. 2025, od 9.00 do 13.00 ure
Osnove za učinkovito strategijo in rast mrež
- Kako postati prepoznaven glas (niše in pozicioniranje)
- Optimizacija profila; kako delujejo algoritmi; od sledilca do zagovornika, do stranke
- Osnove ustvarjanja vsebin
- Kakšne vsebine dosegajo več ljudi
- Kako meriti uspeh in prilagajati strategijo
- Kako aktivirati zaposlene kot ambasadorje podjetja; modeli ambasadorstva, motivacije
- Formula HOOK-VALUE-CTA – Osnovne strategije grajenja odnosov
MODUL II.
8. 5. 2025, od 9.00 do 13.00 ure
Napredne strategije in analitika za maksimalen učinek
- Napredna ogrodja pisanja objav (Storytelling; Problem-Solution; Mistakes, Repurposing)
- Napredna analitika; orodja merjenja učinkovitosti; tehnike za vidnost in opaznost
- Analiza in optimizacija profilov ambasadorjev
- Nevsiljiva prodaja preko LinkedIn DMs
- Primeri učinkovitih B2B Linkedin strategij
- Grajenje skupnosti, ne sledilcev (aktivnost vs pasivnost); kako konvertirati skupnost v priložnost; Lead magneti, strategije monetizacije
- Individualni follow-up; povečanje dosega
- Napredne strategije grajena odnosov
Dodana vrednost delavnic:
✅Analiza LinkedIn profilov v živo. ✅Osebni coaching na delavnici. ✅ Delavnica bo potekala v računalniški učilnici, z možnostjo takojšne uporabe novih znanj. ✅Razumevanje orodja v realnem okolju.
Udeležbo priporočamo:
👉 Vsem, ki želite LinkedIn uporabiti kot orodje za prodajo in širitev; 👉 če želite postati prepoznavnejši v svoji panogi; 👉 iščete službeno ali osebno nove poslovne izzive; 👉 če želite podjetje internacionalizirati in širiti na nove trge; 👉 za višanje ugleda podjetja in osebno znamčenje zaposlenih.
Predavatelj:
Damjan Blagojevič, svetovalec za digitalni marketing, z močnim prodajnim znanjem.
Je strokovnjak za LinkedIn, mentor, coach in predavatelj. Svetuje, kako uspešno zgraditi blagovno znamko (tudi osebno) na LinkedInu, ki je trenutno »IN« poslovno družbeno omrežje. S svojimi bogatimi izkušnjami na področju digitalnega marketinga in prodaje pomaga podjetjem in posameznikom, da izstopajo in dosegajo visoke rezultate.
Že več kot 12 let svetuje pri oblikovanju spletnih izkušenj podjetij in znamk. V zadnjih 7 letih pa se je specializiral za B2B-področje kot svetovalec za digitalni, B2B- in ABM-marketing, digitalno izkušnjo kupca (CX), prodajo in osebno znamčenje.
Kotizacija in plačilo:
- Za posamezni modul 180,00 EUR + 22% ddv (219,60 EUR)
- Za oba modula nudimo 15 % popust, 306,00 EUR +22% ddv (373,32 EUR)
Lahko se prijavite na enega ali oba modula.
Kotizacijo nakažite najkasneje 6 dni pred začetkom na transakcijski račun SI56 0201-1001-4816-764, NLB d.d., Ljubljana, sklic: 4021-6614. Račun prejmete po zaključku predavanj. Morebitne odjave sprejemamo do 4 dni pred razpisanim terminom, pri kasnejših odjavah ali neudeležbi kotizacije ne vračamo oz jo obračunamo.
Prijavite se zdaj in začnite graditi svojo prisotnost na pravilen način.